Isnin, 11 April 2011

Conteng2 Jer..:)

Kalo dapat landing mcm kucing ni best juga kan..:)

Adesss....buhsan ke tensen ni?..hikhikhik


Mood aku hari ni..hikhikhik..No feeling sbbnya..lmbt datang kerja lagi..bukan snegaja pun tapi kalo dah mmg 'terlambat' keranma sesak dan dek menunggu 'tuan supir' yang tak kunjung tiba pun..bukannya tetap..tp bersilih ganti kan..
( jgn salah sangka..bukan PLAYGIRL..tp dek kerana naik bas kan )

HUhh..huhu..org kata x baik megeluh tapi nk wat macam aman realitikan.
Jadin pepagi tu ting tong sikit..hahaha..
belasah nasi lemak gan minum air kosong jer.
Pepagi juga seperti biasalah akan membuka semua emel2, akaun2 sosial.hihi..

Then...paling best dan membangkitkan mood aku semula bila aku buka blog then jalan2 kat blog2 lain aku terjumpa ramai bloggers yang muat turun pelbagai resepi dan hasil daya
kreativiti memasak diorang kat blog.
Nyum...nYum..hehhe...

Sebenarnya aku bukanlah kaki makan tapi kalo bab masak-memasak ni aku MMG SUKA!
hahahaa...
Oleh kerana itu, dalam kepala otak aku sekarang tgh plan nk buat apa kat rumah lepas balik kerja nanti hahahahah..entah menjadi entah tidak..adessss..


Anyway..aku sukkaaaaaa blog2 diorang pasal makanan ni..hihi..
mmg aku akan rajin follow selepas ini..
Yerlah x lama lagi bulan puasa..pas tu nk raya plak kan..hehe..yiipiiii!!!

Saya tamatkan di sini dululah celoteh saya yg ntah ape2 pagi ni yer..
sesajer nk conteng2 blog..hikhikhik..

AS salam!.

4 ulasan:

  1. wahh..masuk masuk je dah nampak tajuk vouge gitu..hehe.. tq follow blog saya yg masak memasak tu..hehe

    BalasPadam
  2. hehe..vouge ek..hahha..sesajer wat gempak..nk menarik perhatian..cehh diva kena lahbegitu ..haha katenyer kan..So far mmg suker bab masak-memasak ni tp ralat dan liat..hahah.tq too.

    BalasPadam
  3. k.diana pun suka tgk blog masak memasak, nk buat, berabad...;-)

    BalasPadam
  4. hahaha..kan..kan..itulah pasal..bila tgk tu berkobar bukan main..tp bila ntah rajin nk wat kecoh kat dapur..hehe

    BalasPadam