Khamis, 8 Julai 2010


Salam semuAAA....

Hari ini dah Jumaat..macam biasalah timeni lah aku suka sangat..hehhe Knapa?..

sbbnya jeng3x...ESOK CUTI!..yehaaa!.

Bukan ape...dalam mggu ni aje 2 hari jer aku g keje..tapi bukan suka suki tau, semuanya bersebab...KAKI KU SAKIT + DEMAM!.

HUhuu...x per asal jiwa tenang sudah...APE YANG MENARIK SEPANJANG AKU BERCUTI SAKIT?..X ADE PUN CUME TERPAKSA MEMENDAM RASA BOSAN TAHAP gABAN...Mane x bosan kalo asyik terbaring, duduk diam...pergerakan terbatas..jadi letih sungguh. HUhuu...dapat lak surat MC doktor, dapat melakukan keja terhad...maknanya jgn lasak2 dah..kena sopan santun. HUHUHU!...NO!!!!!, itu bukan aku. tapi nk wat macam mane sementara waktu ni lah aku kena jaga kakiku yg cukup2 berjasa ni. Dalamtempoh2 macam sekarang ni lah aku 'terpaksa' jadi rajin..uwaa bukan sebelum2 ni x rajin tp dah jadi macam ni aku kena masak tgah malm untuk dipanaskan pada subuh hari dan membawa bekal untuk b'fast dan lunch. yerlah kerana nk terhadkan pergerakkan...Pulang petangpun kena brjemput..kalo x 4.30 tajamjer aku dah buker gear 5..hehhe....yg pic kat atas tu adalah pic pada Rabu 7hb tu..
okey lah..NK CHOW DULU..adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan