Rabu, 18 Mei 2011

KELUARGALAH SEGALANYA..

Uwaaa..betapa hubungan kekeluargaan itu tersangatlah penting. Jauh mana pun kita keluarga tetap di hati kan...kan..huhuh..owhhrindunyerr nk beramah mesra gan ahli keluarga...bila ntah
boleh duduk2 wat kerja berkumpul reramai lagi..nk tggu Hari Raya Puasa huhu..lmbt lagi weii
adess...rasanya inilah punca kebuhsanan diri aku sekarang..dah terlalunlaam kat negeri org.
Huhu...aku nk balikkk..dapat tukar terus rasanya x aper juga..yer ker?..huhu..sanggup gak aku sanggup..dah lame sanagt berjauhan dari kaum keluarga dan sanak saudara ni..huhu.

( gambar hiasan)

Alahai..rindu kepada lkampung halaman..desa tercinta lah katakan..
kalo dapat balik ni mau macam cuti kahwin terus..hahah..
Sebulan pun x cukup tau..da lah aku ni jarang2 balik kat kg..
boleh dikatakan setahun sekali jerlah..huhu..
tambang nk balik bukan murah weeiii..nk merentas Laut China Selatan tu aduhaii...
kopaklerrr kalo kerap bebenor balik...lainlah kalo aku ni bussineswoman yg berjaya taraf2 jutawan ker..

( gambar sekadar hiasan )

Wah bestnyerr kalo dapat berkumpul dengan keluarga time mcm ni..
huhu..windu sewindunya la haii.huhu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan